Zakupy w naszym sklepie Internetowym są bardzo bezpieczne.


Na bieżąco sprawdzamy nasze systemy, żeby działały

sprawnie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu,

tak aby Twoje dane były bezpiecznie przesłane.



Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Zamówienia mogą być opłacane poprzez:

Płatność z góry

czyli opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej lub przelewu bankowego.

Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę PayU.

Płatność przy odbiorze

(pobranie) - czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.


Gdzie znajdę numer konta, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?


Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez PayU.

 

Jeśli na liście banków PayU nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności opcję „Przelew bankowy”,która wygląda jak druczek płatności. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu, który wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia.

 

Pamiętaj by nie zmieniać numeru konta, tytułu przelewu ani odbiorcy płatności. Zmiana tych danych może spowodować problem z zaksięgowaniem Twojej płatności, a to opóźni realizację Twojego zamówienia.

 Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?


Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt, kliknij i skontaktuj się z nami.